Automobilių katalogasRenaultLagunaIII Facelift (2010 - 2015) Universalas 5 d.
Autorius: Vytas
Data: 2018-02-26

patikimas, gana komfortiškas ir nebrangus

Bendras įvertinimas:
(4)
Patikimumas:
(5)
Komfortas:
(4)
Valdomumas:
(4)
Kainos ir kokybės santykis:
(5)
Variklis:
(4)
Eksploatacija:
(5)

Renault Laguna III Facelift Universalas 5 d. , 2010 - 2015

  • Pagaminimo data: 2011
  • Darbinis tūris: 2.0
  • Pavarų dėžė: Mechaninė
  • Kėbulo tipas: Universalas
  • Kuro rūšis: Benzinas
  • Kuro sąnaudos mieste: 9.0
  • Kuro sąnaudos užmiestyje: 7.0
  • Vid. kuro sąnaudos: 7.7

Bendras komentaras

gera garso izoliacija, pakankamai kokybiškos medžiagos. Galėtų būti kiek minkštesnis. Kažkokių įgimtų defektų ar ligų nėra, nebent tai, kad reikia reguliariai (maždaug kas 30 t.km) valyti droselinę sklendę. Tas perdėtas reiklumas švarai kyla dėl užvedimo mygtuku - per anksti išjungiamas starteris ir variklis užsiveda arba ne (tenka pakartoti). Valymo procedūra labai paprasta ir trumpa, svarbu žinoti...

Variklis

variklis benzininis, atmosferinis, Nissan konstrukcijos, M4R,103kW (140AG). Skirstymo grandinė, be vožtuvų hidraulinių kompensatorių. Kiek suprantu, variklis daugmaž vienkartinis (remontas brangus, geriau jį pakeisti), bet jo žadamas resursas apie 300 t.km - didesnis, nei daugumos dabartinių konkurentų. Kol kas jokių bėdų, alyvos papildyti tarp keitimų nereikia. Sunkokai keičiamos žvakės, bet jas reikia keisti tik kas 120 t.km ir, būtinai, naudoti dinamometrinį raktą - internetas pilnas gąsdinimų.

Automobilio išlaikymas

pirktas su 86 t.km rida, dabar - 172 t.km. Keista: galinių ratų diskai ir kaladėlės, priekinio stabilizatoriaus gumos ir traukutės, vienų durų spyna. Be abejo - padangos, alyva, filtrai. Šiuo metu vieno kilometro savikaina (kuras, privalomas ir Kasko draudimai, remontai, aksesuarai, apytiksliai - amortizacija) yra 0,177 Eur. Vidutinės vidutinės benzino sąnaudos skaičiuotos per visą apie 86 t.km. ridą, mieste ir užmiestyje - daugmaž spėjamos. Bet koks naujas arba galutinai nesudrožtas automobilis turi vietą po saule. Renault greit praranda kainą, perkant tai pliusas (3-jų metų automobilį pirkau už maždaug 35-40 proc pradinės kainos), parduodant - minusas. Per pirmus 3 metus kaina sumažėjo 15000 Eur, per sekančius 3 metus - maždaug 3000 Eur. Pavyzdys rodo, kad prancūziškus automobilius verta pirkti būtent kelių metų senumo - pigūs, o resursas dar neišsemtas...