Automobilių katalogasFordMondeoIII Facelift (2003 - 2007) Universalas 5 d.
Autorius: Vytautas
Data: 2016-04-25

Ganėtinai patikimas, pigus, nebrangus išlaikyti. Bet varginantis kasdieną.

Bendras įvertinimas:
(3)
Patikimumas:
(2)
Komfortas:
(4)
Valdomumas:
(3)
Kainos ir kokybės santykis:
(4)
Variklis:
(3)
Eksploatacija:
(3)

Ford Mondeo III Facelift Universalas 5 d. , 2003 - 2007

  • Pagaminimo data: 2005
  • Darbinis tūris: 2.2
  • Pavarų dėžė: Mechaninė
  • Kėbulo tipas: Universalas
  • Kuro rūšis: Dyzelinas
  • Kuro sąnaudos mieste: 7.0
  • Kuro sąnaudos užmiestyje: 6.0
  • Vid. kuro sąnaudos: 6.5

Bendras komentaras

Gan patikimas darbo įrankis, o ne malonumą teikianti transporto priemonė. Kėbulas didelis, talpus, be vargo telpa du vakai, labradoras, du-trys didesni lagaminai. Tai yra labiau užmiesčio, ilgesnių kelionių automobilis, nes mieste su juo manevruoti nėra lengva ar malonu. Vairo stiprintuvas nėra didelis pagalbininkas - vairas sukti sunkus ir moterys kankinsis, Posūkiuose stabilus, nuspėjamas, svorį paskirstyti nėra sunku, jei bandai juos įveikti greičiau. Silpnos vietos - purkštukai, bet jie patikimesni už 2 litrų variklio modelį.
Rekomenduoti šį automobilį galėčiau tik iekantiems talpaus kasdienio darbo įrankio, daugiau važiuojantiems užmiestyje. Tikrai nėra tinkamas taksistams - dienos pabaigoje jausitės pervargę ir išsunkti.
Pagalvojau, kad tinkamas statybose dirbantiems žmonėms - tad kai reikia vežti daug, bet neilgai.

Variklis

Trauka stipri, bet trumpa - maksimalus sūkimo momentas greitai prasideda, bet greitai ir baigiasi, todėl norisi keisti pavarą. Tad mieste pavarų dėže teks dirbti daug norit sklandžiai judėti. Variklis triukšmingas, ypač kol šaltas. Bet keičiant tepalus kaip priklauso - patikimas. Žiemą šaltomis dienomis kuriasi sunkokai, bet greičiausiai tai mano variklio problema, nes nėra nustatytas gedimas. Žvakės naujos, akumuliatorius naujas, bet prie -13 nebesikuria. Matyt pakaitinimo žvakių relė. Beto sugedo alkūninio veleno padėties daviklis ir slėgio vožtuvas. Taip pat silpna vieta yra turbinos žarnos.

Automobilio išlaikymas

Eksploatacija tikrai nebrangi. Kuro sąnaudos - apie 6,5 litro nelabai taupant mišriu režimu. Dalys tikrai pigios lyginant su šiuolaikiniais automobiliais. Sakau "šiuolaikiniais", nes šis FORD tikrai semadiškas ir archajiškas. Mygtukai, rankenėlės jungikliai, apdaila - viskas kaip iš praeito amžiaus. Kita vertus - patikima ir sunkiai sugadinama. Laužynai pilni dalių, tiesa ne tiek daug kiek VW Passat ar Opel Vectra. Remontas papratas, prieiti prie norimos remontuoti vietos nėra sunku.